علي جونعلي جون، تا این لحظه: 10 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
پرنيان جونپرنيان جون، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 25 روز سن داره
نسيم بلانسيم بلا، تا این لحظه: 9 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره
ارسلان بلاارسلان بلا، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 7 روز سن داره

☺ كوچولو هاي خانواده ي ما☻

:)

1394/6/25 14:20
نویسنده : گلبرگ
483 بازدید
اشتراک گذاری

حالا واویلا لیلی
کتاب داریم خیلی
علوم اسیرم کرد
ریاضی پیرم کرد
تا صبح بیدار موندم
اجتماعی خوندم
حالا واویلا دیکته
من میزنم سکته
واویلا هی مشق
من میکنم یک غش
مبادا روزی امتحانی باشد
نمره ی ما زیر یازده ای باشد
حالا واویلا لیلی
بدبخت شدیم خیلی

پسندها (2)

نظرات (2)

لوازم کودک
25 شهریور 94 14:21
چیزایی که تو سایت ما هست کمه ولی جای دیگه نیست
نرگس علامه
19 مهر 94 16:26
سلاممن ده ساله هستم من و پسر عمه و پسر عمویم ده ساله هستیم بزار وازه تر بگم ما سه قلوییم یعنی با همبه دنیا امدیم پسر عمویم این شعر را میخاند و ماهم به میگوییم افرین باریک الله اخه از درس و مشق خسته شدیم چقدر درس چقدر مشق اخه اینقدر درسو مشقم بچه زده میشه اونم معلمای حالا چسر عموم که میشینه از دست معلمش گریه میکنه منم که میگم من زده شدم از درس به خدا پسر عمم که میاد قم میمونه نمیره تهران خلاصه خانومامون سخت گیرن دستتتتتتتتتتتتت شما درد نکنه که این شعر را نوشتید میشه به وبلاگمون سر بزنی